Monday, January 18, 2010

'MY LOVELY FAMILY'


ni gambar aku dan family masa hari konvo aku. aku rasa akulah insan yang paling bertuah dapat family yang macam aku ada sekarang. sekarang bila dah keje ni dapatlah sikit bantu family aku. klau dulu aku hanya tau abiskan duit ma n abah jer...tapi untuk blajar je xde pkai wat yg bukan2 tau...aku akan ingat sampai bila2 pengorbanan ma n abah aku yang terlalu besar sehinggakan kurasa x dpat untuk kubalas semuanya...sekarang ni adik aku yang bongsu pun dah masuk upsi gak...apa yang aku harapkan ialah agar dia study btul2 n capai cita2 yg diimpikan...skrang ni yg aku tgah peningnya adk aku yg laki ni...suruh smbung study x nk..tp ok gak la dia keje gak tlong abah...aku tetapkan doakan dia agar sambung study n capai cita2 dia untuk jd seorang arkitek yg b'jaya n ada firma arkitek sendiri...apa yang penting aku tetap sayangkan family aku n hope segala susah senang kita dapat tempuhi bersama...

No comments:

Post a Comment